vrijdag 26 augustus 2011

Nails

Hee! Ik ben dol op nagels lakken. Ik ben er dan wel niet zo goed in, maar ik vind het leuk om met kleuren te mixen en viguren te bedenken. Zo had ik laatst zin om mijn nagels te lakken. Ik heb ooit van een vriendin van mij, nagellak uit thailand gekregen. Echt 100 potjes allemaal andere kleuren. Het beste cadeau ooit. Ik weet het merk niet of de naam van de kleur. Alles is thais. Haha. Maar ik pakte een helemooie paars groen achtig kleurtje en mixte het met rood, wit en glitter groen. Ik was maar aan het proberen. Toen het goed gemixt was lakte ik gewoon mijn nagels, maar ik vond het wel een beetje saai. Dus heb ik met wit stippen gemaakt. Ik vind het er wel grappig uit zien. Ik heb een paar foto's. Ze zijn niet van goede kwaliteit, maar mijn fotocamera is kapot.

3 opmerkingen:

  1. Best mooi eigenlijk,al is het maar een probeersel ! Ik vind het goed gelukt ! Ik zou ook wel graag zoveel lakjes van iemand krijgen !! ;)

    ♥ Ruth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk gedaan zeg !
    Je hebt echt een hele leuke blog,
    zullen we elkaar volgen ?
    xx

    BeantwoordenVerwijderen